فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p
نوشته شده توسط : ارغوان

بررسی هیتر برقی پارس خزر

هیترهای برقی گزینه بسیار مناسبی برای تامین گرمای اتاق‌های کوچک و قسمتی از فضای بزرگ خانه یا مغازه هستند. این وسایل پر کاربرد، انرژی برق را به گرما تبدیل می‌کنند و به دلیل ویژگی‌هایی چون: قابل حمل بودن، کاهش مصرف انرژی، آلوده نکردن محیط و از همه مهم‌تر بی‌خطر بودن، اولین انتخاب افراد برای گذر از روزهای سرد سال هستند.

هیترهای برقی پارس خزر، ده‌ها سال است که ‌به عنوان وسیله گرمایشی مهمان خانه‌های ایرانی هستند و دلیل استقبال مردم از برند محبوب پارس خزر، کیفیت بالای لوازم گرمایشی و سرمایشی آن است.

در این مقاله به بررسی هیتر برقی پارس خزر و نقاط ضعف و قوت این محصول می‌پردازیم تا بهترین انتخاب را از بین برندهای مختلف بخاری برقی داشته باشید.در ادامه با اعتماد کالا همراه باشید.

 

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دستگاهی کاربردی و دارای طراحی و ساخت زیبا است. این مدل در حال حاضر پر فروش ترین فن هیتر بازار ایران محسوب می شود و رضایت کاربران زیادی را جلب کرده است. این هیتر فرایند سرمایش و گرمایش در فضاهای کوچک را به راحتی میسر می کند. این دستگاه برای مکان هایی که به صورت 24 ساعته فعال نیستند، مانند ادارات و مغازه ها و… کاربرد دارد. این دستگاه دارای طول 265 ، عرض 265 و ارتفاع 125 میلی متر و همچنین دارای وزن 0.72 کیلوگرم می باشد.

 

اما فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دارای چهار قطعه اصلی می باشد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • شبکه ورودی هوا
  • شبکه خروج هوای گرم تولید شده
  • کلید کنترل حرارت( کنترل هوای سرد، گرم و داغ)
  • کلید ترموستات(کلید تنظیم درجه حرارتی محیط)

 

چگونگی عملکرد سیستم گرمایش

برای اینکه گرمایش تولید شده توسط دستگاه را تنظیم کنید، دکمه ای وجود دارد که دارای دو حالت 1 و 2 می باشد. حالت 1 این دکمه سبب فعال سازی یک المنت و حالت 2 هم باعث فعال سازی همزمان دو المنت می شود. اما با این حال سرعت فن در هر دو حالت مذکور مساوی است. عملکرد المنت به همراه فن، سبب فراهم شدن هوای گرم مطبوعی می شود و به همین خاطر موجب گرم کردن سریع محیط هم می شود.

چگونگی عملکرد ترموستات را از طریق چرخاندن کلید جلویی، می توان تنظیم کرد. پس از رسیدن به دمای مورد نظر خود می توانید این دکمه را بر خلاف عقربه های ساعت بچرخانید تا سبب خاموش شدن دستگاه شوید و پس از این باعث فعال سازی ترموستات می شود. لازم به ذکر است که به هنگام پایین آمدن دمای محیط، سیستم گرمایشی شروع به فعالیت می کند.

 

نگهداری و مراقبت

FH2000P نیاز به انجام مراقبت های خاصی ندارد و چنانچه همه نکات ذکر شده را رعایت کنید، به سرویس دوره ای هم احتیاجی نیست. با این حال چنانچه می خواهید آن را گردگیری و تمیز کنید، می توانید اول هیتر را از برق جدا کرده و با تکه ای کوچک پارچه نمدار سطح بدنه را تمیز کنید. البته باید همواره توجه کنید که نباید آب به داخل دستگاه خصوصا قطعات داخلی آن نفوذ کند.

شبکه خروجی هوا را به منظور بهره گیری بیشتر از هوای خروجی، با یک برس مخصوص گردگیری جاروهای برقی تمیز کنید. چنانچه قصد دارید در فصل تابستان از این وسیله نگهداری کنید، حتما از بسته بندی خود دستگاه برای حفاظت از آن استفاده کنید. همواره از تمیز کردن بدنه هیتر با مواد شیمیایی مانند الکل، تینر ، بنزین و… خودداری کنید چرا که شکل ظاهری دستگاه را خراب می کند.

اگر به مدت طولانی از دستگاه استفاده نمی کنید، لازم است دو شاخه را از پریز جدا کرده تا از ورود گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری شود. لازم به ذکر است در صورت نشستن گرد و غبار روی المنتها، در هنگام روشن کردن دستگاه بوی خاص سوختن گرد و غبار احساس می شود که البته کاملا هم طبیعی است اما به سرعت از فضا محو خواهد شد.

 

ایمنی بالای فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P به گونه ای طراحی شده که امکان افتادن از ارتفاع را به پایین ترین حد ممکن رسانده است. دلیل این موضوع استفاده از پایه های ضدلغزش در ساخت این محصول باکیفیت است. این برای دستگاه هایی که حرارت ایجاد می کنند، یک مزیت به شمار می آید. قسمت مکش هوای محیط در بالای این دستگاه قرار داده شده تا اگر چنانچه قصد تکیه این هیتر به دیوار را هم داشتید، دیوار مانع از انجام کار هیتر نشود. با این حال با قرارگیری ورودی هوا در بالای این هیتر، امکان ریخته شدن آب یا مایعات دیگر را به داخل هیتر ممکن می سازد.

فن هیتر پارس خزر مدل FH2000P دارای ویژگی قطع حرارتی اتوماتیک است. این ویژگی به این معنی است تا چنانچه درجه حرارت هیتر به هر علتی افزایش داشت مثل مسدود شدن ورودی هوا یا سقوط هیتر از ارتفاع، به صورت اتوماتیک جریان برق قطع و دستگاه غیرفعال می شود. در صورت وجود چنین حالتی باید ابتدا دو شاخه اصلی را از پریز جدا کرده و دستگاه را به مدت 30 دقیقه خنگ نگه دارید.

 

مصرف برق فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p چقدر است؟

تمام وسایل گرمایشی برقی، مسلما مصرف برق بالایی دارند. اما یک وسیله به تنهایی نمی تواند هزینه بالایی برای خانواده تحمیل کند، بلکه استفاده همزمان چندین وسیله برقی پر مصرف آن هم در ساعات پیک مصرف می تواند باعث بالا رفتن هزینه برق شما شود. اما اینکه مصرف برق این مدل فن هیتر پارس خزر خوبه یا نه؟ میشه گفت به نسبت اکثر مدل های بازار بهتر است. چرا که قطعات استفاده شده در دستگاه از کیفیت قابل قبولی به نسبت قیمت برخوردار است و این باعث می شود کمترین هدرفت انرژی در این مدل وجود داشته باشد. همچنین موتور فن به کاربرده شده در آن از یک پروانه توربینی قوی استفاده می کند که باعث می شود با کم ترین دور موتور و کم ترین سر و صدا هوای گرم در محیط پخش شود. اگر برای اتاق 10 یا زیر 10متری این وسیله را تهیه می کنید نگران مصرف بالای آن نباشید! چرا که می توانید روی درجه 1 یا 2 تنظیم کنید تا کل محیط را برای شما گرم کند نیازی به درجه های بالاتر نیست.

 

 

 

 

 

 

 

 





:: برچسب‌ها: فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , بررسی فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , مشخصات فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p , کیفیت فن هیتر پارس خزر مدل fh2000p ,
:: بازدید از این مطلب : 291
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: